Tuesday, March 22, 2011

open letter

mungkin apa yg aku buat ni x menampakkan atau melihatkan kepada kebaikan..
kerna setiap kebaikan mesti di selang selikan dgn kegembiraan..
tapi aku menjadikan keadaan suram..timbul permusuhan yg tidak di jangka..
persilisihan faham makin menjadi tidak tentu hala..
penyelesaian yg diharapkan akan membantu keadaan pulih...
lenyap trus!

kenapa susah sangat nk paham?
mungkin kau x rasa apa yg aku penah rasakan dulu..
bukan nk belagak cuma nk mengingat!
perasaan manusia sama je..xde beza..apa yg aku lalui itu..
kau juga akan rasainya..
perasaan ego sentiasa mengatasi kebaikan semua manusia di dunia..

aku cuba betulkan kembali..
bukan tuk membuktikan aku salah..tapi nk memastikan nama aku tidak tercalar..
dek kata2 kau yg kolot itu..
teruskanlah agenda tu..
aku x ingin tahu lagi..
masing2 ada pendirian masing2..
teruskanlah...
aku hanya akan memerhatikan dari jauh...
melihat kau tersungkur..

No comments: