Monday, January 3, 2011

kasih tercipta


perasaan ku kembali membara2..
ingin meneruskan kembali perjuangan yg satu ketika dulu aku tinggalkan
dan kini aku bersedia tuk perjuangkan nyer lagi...
dengan harapan aku akan pulang dgn membawa kejayaan kite bersama..
dan kali ini..
aku akan persiapkan diri aku..
dgn segala bentuk persiapan..
tuk menghadapi segala halangan
dan dugaan yg menimpa kite..
x kire aper jua jenis halangan..
dugaan..
akan kite tempuhi bersama..
menghadapi suka dan duka..
bersama...
tanpa mengenal erti sesal...
erti kesal tidak akan hadir dlm hidup kite..
kerna segala yg kite harapkan..
impian...
cita cita..
akan kite perjuangkan bersama...
sehingga ke akhirnya...

kasih dan sayang..
akan trus tercipta untuk kamu..
selagi hati ini trus lagi mampu tuk mempertahankan
cinta yg kite agongkan..
tanpa rasa sangsi..
aku akan trus mencintaimu..

bukan hanya dgn kata2 manis...
bukan juga dgn curahan wang atau harta benda yg menyesatkan..
akan kupastikan kau ceria sentiasa setiap masa...
disampingku..hidupmu akan ku hiaskan dgn keceriaan..
tanpa ada lagi tangisan dlm dan juga luar...
tu yg paling berharga sekali tuk kamu..
tiada ternilai rasanyer ..
melihat senyuman dr kamu...
senyuman yg pasti akan membuatkan dunia aku
bergoncang...
terbalik...
dan pelbagai lagi bencana yg bleh terjadik
angkara senyuman itu...
peliharalah ia..
simpanla ia...
dan pastikan semua itu hanya untuk ku..
tiada lagi orang lain yg mungkin dpt..
semua itu dr kamu..
hanya untuk ku...

Thursday, March 27, 2008

No comments: