Sunday, January 2, 2011

2010 -2011

kenapa lah susah sgt nk mula menaip dalam blog nie..
rasa berat sgt..padahal slalo jer boleh on9..
tapi mood tuk menulis blog tu mesti xde..haishh!
tahun 2010 berlalu sudah..macam macam perkara telah berlaku dan ia telah mengubah aku kepada keadaan yang sekarang ni..
pelbagai kenangan telah dilalui dan berlaku..
tahun 2010 dilalui sebagai seorang tunangan orang..
seperti biasa dugaan menjadi tunang ni adalah 2 kali ganda dari bercinta..
mmg betul!
kalo x punya hati yg kental dan kesabaran yang amatlah tinggi..
mungkin x kekal lama pertunangan ini..
pada awal tahun dimulakan dgn aktiviti yang lebih santai..
di mulakan dgn trip ke selatan..dan destinasi nya adalah bandar mersing..
Teluk gorek mmg terbaikk!

itulah yang pertama dan itu jugaklah yang terakhir percutian yang paling jauh tuk tahun 2010..
cukuplah kot setahun sekali jer..
duit bukan banyak pown..
di pertengahan tahun pulak..
sibuk dgn aktiviti2 bisnes yang hampir memusnahkan masa depan aku..
walaupun boleh dikatakan aku sudah hampir 100% masuk dalam bisnes tu..
namun..
aku masih selamat di saat2 akhir..
syukur pada tuhan kerna memberikan petunjuk dekat aku disaat2 aku hampir2 terkena..
kalo tak..xtahulah apa yang jadik dekat aku skang nie..syukur sangat2!
namun dalah sejarah2 hitam tu..
aku dpt jugak menikmati kesenangan walaupun tuk sementara..
salah satu impian kecil aku sudah tertunai..
iaitu dapat menaiki kereta nissan fairlady 350z..
mungkin impian sebenar adalah tuk memiliki.
tapi cukuplah sekadar dapat naik jer tu pown dah ok..
sudah tercatat dlm sejarah hidup aku..itu pown rasanyer sudah boleh dibanggakan..
dan pada bulan 6..
sekali lagi aku terpilih tuk mewakili library tuk kejohanan sukan perpustakaan seluruh malaysia..
dan seperti biasa sukan pilihan aku adalah futsal..
kali ni sukan diadakan di johor bahru..
dan untuk tahun ni selangor mendapat tempat ke empat..

x banyak perkara2 besar yang aku lakukan sepanjang tahun 2010 nie..
sekatan kebebasan dan juga kewangan membuatkan aku kurang tuk bersosial.. diharap pada tahun 2011 ni akan ada petanda2 baru yang akan mengubah haluan hidup aku..

No comments: