Tuesday, July 27, 2010

Kawan

rasanya pengalaman yang aku lalui malam tadi tidaklah seteruk mana..atau seperti yg aku pernah lalui..namun ia membuatkan aku berfikir sejenak..adakah tuhan ingin memberikan aku petunjuk akan kebenaran itu?kerna setiap apa yg berlaku amatlah kebetulan..dan tidak disangka sangka.. bru pagi semalam aku gembira kerna dapat memohon jawatan di ukm...dan malamnya tuhan terus tunjukkan dekat aku akan kesilapan yang aku mungkin akan lakukan..dan aku mungkin bernasib baik kerna belum mengeluarkan apa apa lagi..walaupown tempoh 2 bulan yang aku ikuti tu dah buat aku cukup pham akan selok belok perjalanan aktiviti itu..namun kesukaran tuk akau dptkan kepastian menyebabkan aku terfikir akan petunjuk yang tuhan berikn pada aku..sesungguhnya aku amatlah bersyukur kerna aku belum lagi rugi apa apa..dan aku masih lagi sempat tuk perbetulkan semula keadaan idup aku...mungkin dgn cara lain pulak..sekarang ni aku cuma rasa belas kasihan dekat orang2 yang 'cuba' tuk bantu aku itu..kerna aku x rasa yang dier ada menipu aku..dan mungkin dia juga turut ditipu...aku tetap ucapkan terima kasih dekat dia kerna masih membantu aku walaupun keadaan aku time tu masih lagi bukan sebagai seorg kawan..tapi kau tetap bantu aku..terima kasih sgt2! dan aku harap selepas apa yang dah terjadi..kita masih lagi boleh bersua walaupown bukan sebagai kawan..

No comments: